Airpro valitsee STILL-trukit laadun ja jälkimarkkinointipalvelujen perusteella

Viimeisen viiden vuoden aikana nopeasti kasvanut Airpro Oy palvelee 11 lentokentällä ympäri Suomen. Korkealaatuisten maahuolinta- ja matkustajapalvelujen tuottamisessa tukevat noin 60 STILL-trukkia.

30 vuotta sitten perustettu Finavian tytäryhtiö Airpro Oy on erikoistunut lentokenttätoimintaan. Yrityksessä työskentelee noin 1200 henkeä, mutta talvisesonkina henkilöstön määrä kasvaa jopa yli 1400 työntekijään. Suurin osa Airpron STILL-merkin koneista ovat vetotrukkeja, joilla hinataan matkatavara- ja rahtikärryjä koneille ja niiltä takaisin. Käytössä on jonkin verran myös vastapaino- ja pieniä trukkeja, joita alan slangin mukaisesti kutsutaan ”porkkanoiksi”.

Alkujaan STILL-tuotemerkki valikoitui Airprolle, koska vaihtoehtoja oli vähän tarjolla. Kuitenkin pitkän yhteistyön aikana STILL on vakuuttanut laadukkuudellaan.

”Nämä ovat kestäviä ja hajoavat todella harvoin”, sanoo Airpron Tampereen kalustovastaava Matti Salo.

”STILL-trukit erottuvat laadullaan, sillä näissä on harvoin vikaantuneita verrattuna muihin merkkeihin”, komppaa kalustoasiantuntija Pasi Kurppa.

Miehet kehuvat merkin trukkeja myös mukaviksi ajaa, mikä on tärkeää työntekijöille.

Toimiva jälkimarkkinointi pitkän yhteistyön takaajana

Vuosikymmeniä pitkää yhteistyötä STILLin kanssa on vahvistanut merkin laadun lisäksi sujuva jälkimarkkinointi.

”Yhteistyötä kuvaa kaikkiaan toimivuus, mikä näkyy erityisesti STILLin jälkimarkkinoinnissa”, Kurppa kiittelee.

”Palvelu on pysynyt tasalaatuisena ja luotettavana vuodesta toiseen. Varaosien saaminen ja huoltosopimukset toimivat hyvin”, Salo jatkaa.

”Yhteistyö on ollut kaikkiaan kannattavaa, minkä takia panostamme STILL-tuotemerkkiin jatkossa vielä enemmän”, Kurppa päättää.